لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
امیدواران و نامیدان به صعود یوونتوس

امیدواران و نامیدان به صعود یوونتوس

یکبار دیگر سرنوشت صعود یوونتوس به مراحل بالایی لیگ قهرمانان اروپا با اصطلاحاتی همچون «کامبک» هم‌ردیف شد تا بار دیگر شاهد دسته‌بندی‌های امیدواران و دلواپسان در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی باشیم. به فاصله چند ساعت از اتمام بازی رفتِ مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، منتقدین و موافقانِ صعود به مرحله بعد، نظرات‌شان را در گفتگو با رسانه‌های ایتالیایی مطرح کرده‌اند که دو مورد از آنها را با هم می‌خوانیم.

 

کارلو نستی در گفتگو با Radio Sportiva با انتقاد از عملکرد یووه در دیدار مقابل اتلتیکو گفت:

 

نمایش یوونتوس در مقابل اتلتیکو مادرید این نکته را به ما نشان داد که برای فتح لیگ قهرمانان اروپا به چه تفاوت‌هایی نیاز داریم. یووه با این شیوه حتی اگر قهرمان اروپا نیز شود؛ بی‌تردید قهرمانی غیرحرفه‌ای خواهد بود! چریک‌های اسپانیایی در نیمه دوم درسی اروپایی به بیانکونری‌ها دادند و از تجاوزی تاریخی که تنها داور، VAR، شانس و اشتباهات بازیکنان حریف مانع از وخامتش شدند در گرداب متروپولیتانو سقوط کرد.

 

در سوی دیگر ماسیمو پاوان روزنامه‌نگار نزدیک به باشگاه یوونتوس با نگاهی امیدوارانه‌تر و د رعین حال محتاطانه در این خصوص به ابراز نظر پرداخت و بیان کرد:

 

ارزیابی نهایی بماند برای سوت پایان بازی برگشت. یوونتوس در نیمه دوم سزاوار نتیجه‌ای که رخ داد بود. اما پس‌گرفتن مجوز ادامه حضور در لیگ قهرمانان اروپا همچنان ساقط نشده و هنوز برای بازگشت فرصت است. تا موعدِ انتخاب یکی از دو گزینه؛ «یک بازگشت خاطره‌انگیز» و «قضاوت برای مجازات عاملان سقوط» فقط و فقط finoallafine.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: